Έχω λάβει ένα σπασμένο ή λάθος προϊόν - Τι να κάνω;
Κάνουμε πάντα το παν για να ελέγχουμε τα προϊόντα μας πριν από την αποστολή και να τα συσκευάζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεδομένου ότι σχεδόν όλες οι κορνίζες/καθρέπτες που αποστέλλουμε περιέχουν πραγματικό γυαλί, δυστυχώς συμβαίνει μερικές φορές το προϊόν να φτάσει σπασμένο. Αυτό συμβαίνει περίπου στο 1-2% των αποστολών και είναι κάτι που συνεχώς προσπαθούμε να μειώσουμε ώστε να μην αντιμετωπίζετε προβλήματα, αλλά και για να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας στο περιβάλλον.
Συσκευάζουμε όλα τα κάδρα μας σε στιβαρά κουτιά συνδυασμένα με kraftpapper και, για προστασία από τους κραδασμούς, συσκευάζουμε όλα τα κάδρα σε φυσαλίδες αέρα (Δυστυχώς, η φυσαλίδα αέρα είναι το υλικό που προσφέρει την καλύτερη προστασία, αλλά εργαζόμαστε συνεχώς για να μειώσουμε τη χρήση του) για να κάνουμε τη μεταφορά στο σπίτι σας όσο το δυνατόν πιο ασφαλή.
Αν έχεις την ατυχία να λάβεις ένα σπασμένο ή λάθος προϊόν, κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να σε βοηθήσουμε γρήγορα και εύκολα και να ελαχιστοποιήσουμε την ταλαιπωρία σου. Το μόνο που χρειαζόμαστε από εσένα είναι μια φωτογραφία του σπασμένου ή λάθους προϊόντος. Στείλε ένα email στο info@BGASTORE.GR με φωτογραφία της ζημιάς, τον αριθμό της παραγγελίας σου, τα στοιχεία επικοινωνίας σου και τι πήγε στραβά, και θα φροντίσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Μπορείς επίσης να κάνεις την καταγγελία σου μέσω της συνομιλίας μας. Για να επικοινωνήσεις μαζί μας εκεί, κάνε κλικ στο ροζ κουμπί συνομιλίας κάτω δεξιά.
Ο απόλυτος στόχος μας είναι πάντα να είσαι ικανοποιημένος ως πελάτης. Αν κάνουμε λάθος (ή αν το μεταφορικό εταιρεία κάνει λάθος), κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να σε ικανοποιήσουμε. Για να διαβάσεις τους πλήρεις όρους αγοράς μας -κάνε κλικ εδώ-